Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikační rozhraní pro podporu grafiky v jazyce VHDL
Vlček, Petr ; Kosina, Petr (oponent) ; Bohrn, Marek (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit rozhraní pro generátor obrazu. Rozhraní generuje VGA signál s možností až 4 bitů barevné hloubky, ovládá 2 čipy jednoportové SRAM IS61 dodávané spolu s Digilent Spartan-3 Starter Kit Board a komunikuje prostřednictvím FIFO bloků na principu posuvných registrů. Grafické prostředí generuje čáry a odvozené tvary, kružnice a odvozené tvary, vyplňuje oblasti a ovládá 2D transformace obrazu.
Adaptivní regulátory s prvky umělé inteligence
Šulová, Markéta ; Šeda, Miloš (oponent) ; Bobál, Vladimír (oponent) ; Pivoňka, Petr (vedoucí práce)
Cílem dizertace je zlepšit kvalitu řízení adaptivních systémů s průběžnou identifikací. Práce se zaměřuje především na problematickou identifikační část, která představuje slabé místo celého adaptivního systému. Paradoxně ale závisí kvalita adaptivního systému právě na identifikační části, protože na základě modelu procesu získaného identifikací jsou vypočteny parametry řídicí části a následně akční zásah do systému. S využitím znalostí moderních metod řízení byl proto vyvinut nový identifikační algoritmus pro identifikaci v uzavřené smyčce. Tento jednoduchý, rychlý a výkonný algoritmus překonává všechna omezení stávajících klasických identifikačních metod založených na metodě nejmenších čtverců. Mezi jeho přednosti mimo jiné patří schopnost práce při krátké periodě vzorkování, přítomnost jediného parametru schopného přizpůsobit regulační děj konkrétním požadavkům nebo schopnost algoritmu identifikovat proces v reálné praxi. Algoritmus byl použit v adaptivním systému, poté testován na sadě simulačních a reálných modelů s překvapujícími výsledky. V rámci ověřování byl nový algoritmus úspěšně implementován do programovatelného automatu. V rámci práce je také představeno nové univerzální grafické prostředí pro testování a verifikaci řídicích algoritmů.
Demonstrační program metod řazení v jazyce C
Pernica, Lukáš ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Honzík, Jan M. (vedoucí práce)
V oboru informačních technologií je jednou ze základních dovedností každého programátora zvládnutí problematiky řadicích algoritmů. Řadicí algoritmy jsou využívány ve velmi širokém rozmezí a i když se v každém programovacím jazyce zapisují odlišně, jejich princip zůstává stejný. V této práci se budu zabývat problematikou řadicích algoritmů a popisem programu, který je součástí této bakalářské práce. Program má jednoduchou formou demonstrovat principy nejpoužívanějších řadicích algoritmů a slouží tak jako pomůcka pro snazší pochopení metod řazení.
Adaptivní regulátory s prvky umělé inteligence
Šulová, Markéta ; Šeda, Miloš (oponent) ; Bobál, Vladimír (oponent) ; Pivoňka, Petr (vedoucí práce)
Cílem dizertace je zlepšit kvalitu řízení adaptivních systémů s průběžnou identifikací. Práce se zaměřuje především na problematickou identifikační část, která představuje slabé místo celého adaptivního systému. Paradoxně ale závisí kvalita adaptivního systému právě na identifikační části, protože na základě modelu procesu získaného identifikací jsou vypočteny parametry řídicí části a následně akční zásah do systému. S využitím znalostí moderních metod řízení byl proto vyvinut nový identifikační algoritmus pro identifikaci v uzavřené smyčce. Tento jednoduchý, rychlý a výkonný algoritmus překonává všechna omezení stávajících klasických identifikačních metod založených na metodě nejmenších čtverců. Mezi jeho přednosti mimo jiné patří schopnost práce při krátké periodě vzorkování, přítomnost jediného parametru schopného přizpůsobit regulační děj konkrétním požadavkům nebo schopnost algoritmu identifikovat proces v reálné praxi. Algoritmus byl použit v adaptivním systému, poté testován na sadě simulačních a reálných modelů s překvapujícími výsledky. V rámci ověřování byl nový algoritmus úspěšně implementován do programovatelného automatu. V rámci práce je také představeno nové univerzální grafické prostředí pro testování a verifikaci řídicích algoritmů.
Aplikační rozhraní pro podporu grafiky v jazyce VHDL
Vlček, Petr ; Kosina, Petr (oponent) ; Bohrn, Marek (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit rozhraní pro generátor obrazu. Rozhraní generuje VGA signál s možností až 4 bitů barevné hloubky, ovládá 2 čipy jednoportové SRAM IS61 dodávané spolu s Digilent Spartan-3 Starter Kit Board a komunikuje prostřednictvím FIFO bloků na principu posuvných registrů. Grafické prostředí generuje čáry a odvozené tvary, kružnice a odvozené tvary, vyplňuje oblasti a ovládá 2D transformace obrazu.
Funkce počítačových manažerských her
Kočí, Josef ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech využití manažerských her, jejich účelu, smyslu, funkcích a dále se zaměřuje konkrétně na počítačové manažerské hry, čím se liší od klasických her a jaké jsou jejich výhody a nevýhody. V teoretické části také uvedu, proč se vůbec o těchto hrách bavíme, proč jsou přijímány nebo odmítány a proč si vlastně našly u některých manažerů i veřejnosti oblibu. K tomu mi poslouží průzkum provedený v období 11. 04. 2016 - 22. 04. 2016, ze kterého je patrný postoj hráčů k těmto hrám a ze kterého lze také zjistit, jak moc tyto hry působí na schopnosti hráčů. Nakonec také uvedu pár příkladů počítačových manažerských her, které považuji za vhodnou ukázku. Dále čtenáře seznámím se svým návrhem počítačové manažerské hry, kterou jsem díky nasbíraným informacím vytvořil v jazyku C#, jaké prvky má hra společné s uvedenými příklady her a jaká je její návaznost na provedený průzkum.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.